Бізнес-консультант
Перейшли з топ-позиції у консалтинг —і раптом зрозуміли, що навіть дуже ціннийдосвід сам себе не продає.
Власник B2B-бізнесу
Де класичний маркетинг не дає потрібних результатів, а бюджети на просування не демонструють потрібний ROI.
Експерт
Маєте реальні кейси та практичний досвід, але не знаєте, як упакувати себе, щоб це купували.
Чому ваша публічність не працює на вас?
Замкнене коло слабкого персонального бренду
Відсутність стратегії
Ви публікуєтесь час від часу — але це не створює попиту.Ви маєте досвід — але його не видно ні в соцмережах, ні в медіа.Ваш профіль існує — але не транслює ні довіри, ні вартості.Вас запрошують у подкасти? Ні. Пишуть ЗМІ? Теж ні. Про вас просто не знають.
Це не проблема контенту.Це — відсутність системної комунікації та позиціонування.
Слабкі результати
Без чіткої стратегії — ви просто “десь є”, але не зрозуміло хто ви.Без історії — вас не запам’ятовують.Без медійності — ваш голос не виходить за межі кола знайомих.
Ваш бренд мовчить.Ваш досвід не представлений.І ваші можливості — недореалізовані.
Натискайте та читайте публікації в медіа:
Хто такий персоналіст?
Персоналіст — це не професія. Це роль.
Роль людини, яка не ховається за посадою, функцією чи логотипом.
Автентична особистість
“Персоналіст” — людина, яка мислить через себе, через особисту відповідальність та ідентичність.
Центр впливу
Це людина, яка свідомо вибудовує себе як центр впливу. Не тому що хоче "світити". А тому що розуміє: особистість — єдина стабільна валюта у світі змін.
Системний лідер
Персоналіст — не про пости в LinkedIn і не про “побудову бренду заради лайків”.
Це про підприємця, який:● не боїться ставити себе в центр свого продукту чи сервісу;● розуміє, що довіра — ключ до угод, партнерств і впливу;● будує публічну присутність не хаотично, а системно.
Формат
Менторська закрита група з Катериною Дорошевською
2 місяці
8 зустрічей у групі до 10 учасників, з розбором програми, практичними завданнями, та зворотним звʼязком.
Живі онлайн зустрічі
Спілкування на Zoom-сесіях, та в чаті, виділений час на Q&A. Додатково запрошені спікери за запитом групи.
Комплексна система
Покроковий план дій, додаткові матеріали, ШІ-інструменти, щоб розпочати персональний бренд з нуля без команди.
Розклад занять
Програма складається з 3-х блоків: позиціювання, сенси, тактика.
1 липня
18:00 - 20:00 за Києвом
Де ми знаходимось? Аудит і позиціювання
Стан мого персонального бренду: навіщо і як працює? Техніка пошуку своєї унікальності. Розробка Big Idea, Vision, Mission, історії героя, позиціювання — сенси, навколо яких обʼєднуємо людей.
8 липня
18:00 - 20:00 за Києвом
Упаковка: ключові аспекти і невидимі дрібниці, які створюють довіру
Формули позиціювання. Best practices ведення соцмереж. Як обрати соцмережі та медіамайданчики. Метод формування Google-видачі. Чек-листи упаковки соцмереж. Рекомендації з проведення фотосесій.
15 липня
18:00 - 20:00 за Києвом
Про що говорити? Меседжі і наративи для різних цільових груп
Як говорити про себе, і бути почутим своєю аудиторією. Формуємо ключові повідомлення, готуємо контент-план. Зручні шаблони ведення плану публікацій. Лайфхаки.
22 липня
18:00 - 20:00 за Києвом
Як створювати контент? Практичні поради, ШІ, та інші інструменти
Як працюють різні формати контенту? (тексти, пости, "каруселі", короткі відео, сторіс). З чого почати створення контенту? Чому не всім потрібні рілси? Технічні налаштування та вимоги різних платформ.
29 липня
18:00 - 20:00 за Києвом
Сторітелінг як інструмент побудови сильного персонального бренду
Чому деякі пости знаходять відгук в серцях користувачів, а інші — залишаються непоміченими? Як вплітати історію у будь-яку одиницю контенту? Сторітелінг для соцмереж, презентацій, виступів і статей.
5 серпня
18:00 - 20:00 за Києвом
Класичні інструменти PR: ЗМІ, виступи, офлайн-івенти
Масштабуємо довіру шляхом публікацій, авторських колонок, виступів на подкастах, у професійних спільнотах і не тільки. Як зробити так, щоб вас кликали спікером? Кращі практики взаємодії з медіа.
12 серпня
18:00 - 20:00 за Києвом
Нетворкінг: мистецтво будувати соціальні звʼязки
Найкоротші шляхи для побудови соціального капіталу. Рекомендації по вступу та активності у бізнес-спільнотах, на заходах для нетворкінгу, конференціях. Менторинг та едвайзинг як інструменти PR.
18 серпня
18:00 - 20:00 за Києвом
Фіналізація стратегії, зворотний звʼязок, Q&A
Як працює воронка персонального бренду? Обʼєднуємо всі елементи в єдину стратегію, отримуємо зворотний звʼязок від ментора та групи. Закриваємо "сліпі зони", щоб ефективно розпочати бізнес-сезон.
Тисніть "Забронювати місце"
Заповніть коротку форму, щоб впевнитись, що у нас метч.
Підтвердіть участь
Внесіть повну, або часткову оплату, щоб забронювати місце в групі.
Підключайтесь на заняття
Ви отримаєте запрошення в Google Calendar, щоб приєднатись на заняття.
Ми дуже піклуємось про цінність, яку ви можете отримати від програми.
Тому для участі важливо пройти кваліфікацію. Заповніть коротку форму, щоб ми впевнились, що у нас ідеальний метч.
Створіть свій стратегічний актив упізнаваності, репутації, та соціального капіталу,яки працюватиме на вас у нестабільні часи.
FAQ
Чи будуть записи зустрічей?
Чи зможу я створити фундамент персонального бренду без команди?